dinsdag 22 juli 2008

Award


Ik heb een award gekregen van Sterretje en Meike.
Bedankt dames!!
Nu mijn beurt om het door te geven volgens de regels:
1. De winnaar mag het logo plaatsen.
2. Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen.
3. Stuur de Award naar tenminste 7 andere Bloggers, die door hun actualiteit, thema's en designs opvallen.
4. Zet de links van deze site's op je blog.
5. Laat een berichtje achter op de betreffende site.
Jammer dat ik er maar 7 mag kiezen, want er zijn zo veel leuke blogs die ik volg.
Als eerste wil ik Sterretje op mijn beurt in de bloemetjes zetten. Ze is een sterke madam en een prachtige mama voor haar kids
Als tweede kies ik voor Lieze, omdat ze me al veel tips en goede raad gegeven heeft en ik bewondering heb voor haar, ze is een hele goede mama
Nummertje 3 gaat naar Kim en Stijn, ze hebben een lange weg afgelegd om zwanger te worden en nu het gelukt is, gun ik het hen van ganser harte, het zijn 2 super mensen!
Nummertje 4 die het verdient is Qwinta, ook een hele moedige vrouw en super mama voor haar 2 kids
Nummertje 5 wil ik opdragen aan Juske, gewoon omdat het klikt
Nummertje 6 is voor Sofie, omdat ik haar blog erg graag lees
Nummertje 7, last but not least, is voor Meike. Een aanmoediging om nog vaker te schrijven

Geen opmerkingen: