vrijdag 4 juli 2008

Tijd voor een update

Shame on me!!! Ik was mijn blog helemaal uit het oog verloren. Maar dankzij mijn forumvrienden denk ik er weer aan.
Ondertussen zijn we dus verhuisd. Ik heb nog nooit zo graag ergens gewoond als hier. Het is echt leuk in ons eigen huis. We zijn al heel goed geïnstalleerd.
We hebben dus een drukke tijd achter de rug.

Zowel wij als de kindjes zijn 't hier al helemaal gewoon. Fleur speelt veel buiten, dat doet ze super graag.
En ik heb nog nooit zo een proper huis gehad. Ik kan geen vuiltje of rommeltje zien liggen.

Ondertussen is fleur al 2 jaar geworden. En dat hebben we al in het nieuwe huis kunnen vieren. Het was heel leuk en ze heeft toffe cadeau's gekregen. Maar haar gedrag is er niet op gebeterd.
Amai, ze hangt het enorm uit de laatste tijd. Stout zijn, niet luisteren, tegenspreken, koppig doen, slagen...
Hopelijk is dat een fase die snel voorbij is, want ik vind haar supervermoeiend.

Andrès is nog altijd een klein super lief bazeke. Hij weet ook al wel goed wat hij wil. Het liefst van al op de schoot zitten natuurlijk.
Maar ze worden al zo snel groot, dat ik daar wel van geniet.

Geen opmerkingen: