vrijdag 4 juli 2008

't Is zomer!!

eindelijk is 't zover, de zomer is aangebroken. Wat het weer gaat doen, zullen we moeten afwachten. Maar ik ga het niet aan m'n hart laten komen, ik wil de komende 2 maanden nog heel erg genieten van mijn kindjes, want begin september is de speeltijd voorbij, dan moet ik weer gaan werken...
Ik zie daar zo enorm tegenop! Ik wil echt graag thuisblijven bij mijn 2 (b)engeltjes. Maar jammer genoeg zal dat financieël niet haalbaar zijn.

Ach ja, het zal ook wel weer wennen zeker. Er staat alleszins nog veel op 't programma de komende weken.
- weekje naar zee
- kneutenbbq
- elke zondag paardenkoers
- mijn verjaardag
- uitstapje plopsaland
- uitstapje planckendael
- doop Andrès
-...en nog veel uitstapjes

Kortom, we zullen ons niet vervelen

4 opmerkingen:

Unknown zei

Genieten maar lekker...

Cindy zei

Geniet ervan! En hopelijk wil het weer toch wat meewerken.

saskia zei

je hebt een award gekregen van mij!kom eens kijken op mijn blog voor den uitleg!

Anoniem zei

Van mij heb je ook eentje gekregen!
Ook bij mij vind je de uitleg :)