maandag 11 augustus 2008

Quality Time

Over quality time gesproken... bij mijn kindjes is er daar geen gebrek aan.
Normaal gezien moest ik begin september terug gaan werken, maar hoe dichter dat moment kwam, zoveel te meer ik me slecht voelde.
Dan maar een oplossing gezocht...en jawel ik heb er 1 gevonden. Ik heb nog 3 maanden extra ouderschapsverlof aangevraagd. En gelukkig is het goedgekeurd. Komt daar nog eens bij dat ik mijn wettelijk verlof dan ook nog moet opnemen, wat dus wil zeggen dat ik tot na de kerstvakantie thuis ben!!
Zaaaalig. Ik wil daar dubbel en dik van genieten. Want daarna is er geen uitstel meer mogelijk. De onthaalmoeder voor Andrès is gereserveerd en normaal gezien zal Fleurtje naar school beginnen gaan na de kerstvakantie. 3 grote stappen in 1 keer. Makkelijk zal het niet worden vrees ik.
Maar dat is nog niet aan de orde nu.
Nu willen we genieten!

Op naar 1 jaar borstvoeding :-)

Geen opmerkingen: