zaterdag 8 december 2007

Very happy

Wij zijn very very happy!!!!
Want.... we hebben vandaag het huisje gekocht waar ik in de vorige post over schreef.
We hebben iets van de prijs kunnen afdoen, iets is beter als niets.

Deze namiddag zijn we al gaan tekenen. Ik besef het nog niet ten volle, maar dat komt gegarandeerd wel. Zeker wanneer we kunnen beginnen inpakken en zo. Maar daar zullen we nog een tijdje geduld voor moeten hebben. (laat dat nu net een slechte eigenschap zijn van mij...) Op de verkoopsovereenkomst staat 31 mei als uiterste datum, maar vermoedelijk gaan we er eerder wel in kunnen. Veel zal afhangen van de bouw vorderingen van de verkopers.
Maar het voordeel is dat ik nu eerst kan bezig zijn met de geboorte van ons 2e kindje en dan pas aan verhuizen moet denken. Mijn grootste zorg is nog wel om hier weg te geraken uit het huurhuis zonder nog kosten te moeten doen.

We kijken er alleszins naar uit!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

super dikke proficiat !!!!

Kim zei

Proficiat!!! Veel succes met de verhuis in het voorjaar. Tegen de zomer zitten jullie dan in jullie eigen huisje.