donderdag 13 december 2007

Lieve broer

Vandaag is het exact 5 jaar geleden dat we je moesten afgeven...
Vandaag is een sombere, donkere dag waarop we extra aan je denken.
Elk jaar worden de beelden vager, maar de herinneringen blijven.
Ook al kunnen we je niet meer plagen, niet meer met je lachen, praten,... vergeten zullen we je nooit!!

Er zal altijd een plekje voor jou blijven in ons hart!


We kwamen niet altijd even goed overeen en daarom wil ik nog eens sorry zeggen, voor al de pesterijen en ruzies die we hadden. Dingen die ik mezelf niet wil en kan vergeven, maar ik hoop dat je toch weet dat ik je doodgraag zag en je nooit zal vergeten, maar altijd zal missen!!



4 opmerkingen:

saskia zei

*knuffel*

Anoniem zei

ook van mij *knuffel*

Unknown zei

knuf knuf...

Anoniem zei

Veel sterkte voor de komende dagen!