vrijdag 7 december 2007

Afloop van het huis

Zoals de meesten al weten, is het huisje niet van ons... We zijn enorm bedrogen door de makelaar van het immo kantoor, waardoor het huis verkocht is aan een ander koppel. Razend was ik en nog steeds...want het leek echt wel ons droomhuis te zijn. Het zal steeds effe slikken zijn als ik er andere mensen zal zien. Maar dat is blijkbaar het leven he, er zijn nog weinig eerlijke mensen en de vraag is, hoe weet je of iemand eerlijk is of niet...

Alleszins, wij zijn dus op zoek naar iets anders. Nu zijn we vandaag een ander huis gaan bekijken, een rijhuis, helemaal iets anders dus als dat tegenover mijn ouders. Maar het staat ons wel aan, het is ook geen stadswoning, maar een rijwoning op de buiten. Wat ook al heel belangrijk is voor ons. Vanavond heb ik een bod doorgegeven, nu is 't wachten op antwoord. Weer spannend dus, maar ik heb mijn gedachten er wel minder op gezet als op het vorige, zodat de ontgoocheling niet te groot kan zijn.

Wordt dus weer vervolgd...

Geen opmerkingen: