zaterdag 22 september 2007

Zwangerschapsupdate

Ondertussen al bijna 24 weken zwanger! Goh wat vliegt de tijd nogal...
Kleine baby doet het goed. Zij/hij zit goed op schema, wat heel goed nieuws is natuurlijk.
't Is een hevig woelwatertje, net zoals Fleurtje dat was. (en nog steeds is)
Ik voel de schopjes dan ook heel duidelijk en veel, zeker de laatste dagen.
En wat ik moest weten, weet ik ook. Kleine baby heeft HET geheim prijsgegeven :d
Ik had het niet verwacht, maar de gyn kon het zien, omdat de beentjes wagenwijd open lagen.
Fleur heeft de hare tot op het laatste moment dichtgeknepen, de schelm.
Enfin, nu nog proberen om tegen iedereen te zwijgen tot op het laatste, want ik zou het graag geheim houden. Enkel wij weten het en mijn mama en broer en nog enkele vriendinnen. Maar vooral voor de familie wil ik het zwijgen... Ze zijn wel al wreed nieuwsgierig.
Maar da's dikke pech :d

2 opmerkingen:

Anoniem zei

fijn,he,als je het weet!!!!!!!

we meoten DRINGEND afspreken!!!!

Unknown zei

Verzorg jullie goed...

XXX