zaterdag 15 september 2007

Weekend

En het is weer weekend. Maar 't zal een rustig worden denk ik.
Vandaag heb ik nog niet veel gedaan, maar ik heb de voorbije week wel hard gewerkt, dus verdien ik ook wel wat rust.
Ik heb vanmiddag mijn geboortelijst online samengesteld en doorgestuurd. Toen Fleurtje slapen was heb ik dan een beetje opgeruimd en wat zitten surfen op internet.
Nu is ze wakker en is het enkel nog wachten op de papa (die voetballen is) om naar de oma te gaan. Jeuj! (heel sarcastisch bedoeld!) Ze ging eten maken. Hopelijk is het dan ook te eten. Want die haar kookkunsten zijn niet echt om naar huis te schrijven vrees ik.
Ik ben in ieder geval niet van plan om lang te blijven. Anders is mijn hele avond om zeep.

Morgen moet de papa dan normaal gezien ook weer voetballen. Dus ga ik, denk ik, eens kijken voor ideetjes voor doopsuiker of zo, als Fleurtje wakker wordt na haar middagdut.
Dan heb ik ook iets te doen.
Die voetbal komt me nu al mijn oren uit. 't Was hier al een en al voetbal wat de klok sloeg, maar nu is 't pas echt compleet. Ach ja, terwijl heb ik ook wat tijd voor mezelf en mijn dochtertje.
Die ik nu trouwens even ga zoeken, want de deur van de living staat open en ze is op verkenning....

Geen opmerkingen: