zaterdag 15 september 2007

draad oppikken

Ik wil mijn blog terug opfleuren! eerst al met de nodige accesoires erbij en nu nog de nodige berichtjes! Positieve dan wel...

En wat is er momenteel positief in mijn leven? Jawel, mijn allerliefste dochtertje Fleur en haar broertje/zusje.
Laat ik het even over dat laatste hebben ;-)

Voorbije woensdag ben ik nog eens naar de gynaecoloog geweest. Ik ben 22 weken ver, dus was het tijd voor...een echo.
Zalig om te zien dat het kleine ukje helemaal ok is. Alles erop en eraan. 10 vingertjes, 10 teentjes, een mooi kloppend hartje,... Wat moet een mens nog meer hebben?
Euhm...een geslacht natuurlijk. En ook dat is opgehelderd :-) *big smile*
Vanaf nu kan ik praktischer beginnen denken.

Enkele mensen zijn op de hoogte van mijn geheimpje. Nu alleen nog hopen dat ze de nodige kwaliteiten hebben. (de zwijgkwaliteit)


En nog een grappig detail: is het niet zo dat zwangere vrouwen vooral herkend worden aan hun buik? Oké, die buik is er wel, vooral de mooie naar voor dragende vorm. Maar ipv dat ik bijkom val ik af... vreemd. Ondertussen ben ik al 5kg kwijt. als dat de trend van zwanger zijn kan worden, gaan er nog vele kindjes in mijn buikje groeien! (da's echt maar om te lachen zenne)
Zolang de baby goed bijkomt ziet de gyn geen problemen. En ik
hoef me dus ook niet schuldig te voelen als ik een pakje friet eet. Leuk leuk

1 opmerking:

Anoniem zei

ik heb enorm zwijgtalent :-)