vrijdag 2 november 2007

Update

Amai, 't is precies weer even geleden dat ik hier iets gepost heb.
Ondertussen al een maand verder, een maand korter bij de geboorte van ons 2e kindje.

Ik heb nog veel te doen en ik stel het altijd maar uit... Maar dat heeft ook z'n voordelen, zo zal ik me zeker niet vervelen de laatste 2 maanden.
Ik begin meer en meer te verlangen en te dromen van dat kleine prutske. Fleur weet ondertussen ook al waar de baby zit, al twijfelt ze soms nog tussen haar buikje en die van mij :-)
De baby krijgt veel aaikes en kusjes en als ik zeg dat de baby slaapt, dan doet ze sssst. Heel schattig.
Ik ben benieuwd of het ook nog zo zal zijn als de baby er is, want ze is nogal, hoe zal ik het zeggen, ruig! Ik zal ze goed moeten in de gaten houden, want 't is ne deugniet. Nu probeer ik nog zoveel mogelijk van haar te genieten, want eens de baby er is, zal ik mijn aandacht moeten verdelen en dat zal vooral voor haar wennen zijn, want nu is ze gewend om alle aandacht voor haar alleen te hebben.

Maar dat zal wel loslopen zeker, alle begin is moeilijk. Ik hoop alleszins dat het een nieuwe start is voor ons gezin.

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: